2/1/08

2008

Estrenem any nou i, com vaig prometre, he trobat un ratet per dixa unes linies x aquí....
Vull desitjar a tots els que paseu x aquí(que me consta que no deveu ser molts^^ pero no pasa res) que tingueu un any igual o millor que aquest que fa 2 dies que sa acavat.
Durant aquestes vacances he tingut bastant temps per a pensar, encara que no hagi parat de fer feina, estudiar, comprar, fer sopars i tot aixo que es fa al Nadal....
I m'he donat compte de com son d'importants algunes persones per a nosaltres i del mal que fa vore com poc a poc es distancien sense donar-se'n compte...... m'he donat compte també de que, tot i aixó, apareixen noves persones en la nostra vida que fan que aquesta sigui especial i que, tot i que potser no ocupen el lloc dels que se'n van, es posen al costat del record daquelles persones que han marxat o estan marxant i t'ajuden a afrontar-ho i superar-ho... m'he donat compte de que, tot i que no vulgem, les coses canvien i com menys u vols acceptar més ràpid ho fan...... he vist que potser no tots els canvis son tant dolents i de que la majoria son inevitables e inclus necessaris....
Per aixó crec que ja es hora de que m'enfronti als canvis i els accepte i els supere, crec que es hora d'escoltar a aquells que em volen ajudar, fer´los cas i comensar a pensar en mi i preocupar-me per mi,.....
Tot i que es difícil pasar pàgina, també es necessari.
De manera que sols tinc un proposit que intentar complir aques any nou:
Em proposo ser jo matiexa i coneixer a aquelles persones a les que potse jo mateixa he mantingut fora de la meva vida per por a canviar.
Em proposo ser capaç d'expresar-me i de preocuparme pels meus propis problemes en lloc d'oblidar-los i deixar que creixin.
Gràcies als que paseu per aquí per pasar i espero que també participeu en aques lloc.
Jo he fet el meu proposit per aquest any..... Quin es el vostre?




^^ Feliç any nou 2008 a tothom ^^

1 comentario:

Anónimo dijo...

Que es la amistad?
La amistad es compartir ratos juntos, ayudarnos los unos a los otros, hay veces q se pierde y a veces q duran para siempre y espero q nuestra amistad dure para siempre :).
Un beso dew